Mój teatrzyk cieni

Uwielbiam teatrzyki, chodzenie do teatru z resztą też. Mam na stanie teatrzyk filcowy, teatrzyk z Mr Men i Little Miss i właśnie ten cieni, który zrobiłam sama. Zaczerpnęłam pomysł z mojej ulubionej książki z projektami made to play! Joela Henriques.

Potrzebujemy: 
*pudełko po butach (lub inne podobnej wielkości)
*kawałek materiału
*folię aluminiową
*taśmę szeroką lub klej
*latarkę
*patyczki i tekturę na kukiełki

Instrukcje:

Jeśli wybraliście pudełko po butach, to świetnie, gdyż nie trzeba wycinać frontowej części pudełka. W innym wyciąć będzie potrzeba. Od środka, na tylną ścianę przyklejamy taśmę aluminiową, która będzie lepiej rozpraszała światło. Przód obklejamy materiałem. Po bokach pudełka wycinamy jeszcze dziurki na wejście latarki i na małe pacynki, które najłatwiej wyciąć z tektury i przykleić na patyczek.

Shh! The play is about to start ;)