Pierwszy dzień szkoły - pomysł nr 2

Oto stworzył sie następny pomysł na pierwsze zajęcia po wakacjach. Są to powitalne torebki z niespodzianką w środku tak aby każdy uczeń poczuł się ważny i wyjątkowy. Pomysł jest tani i banalnie prosty.

Wykorzystałam:

*torebki śniadaniowe

*stempelki literki (ale mogą być literki napisane mazakiem czy kredką)

*tasiemki dekoracyjne

*kamienie (ale mogą być to zwyczajne karteczki)

Instrukcje:

Na torebkach śniadaniowych napisałam ich nową nazwę Welcome Back Bag wykorzystując literki stempelki a tasiemką przyozdobiłam tak aby wyglądały jak małe prezenty. Do środka włożyłam kamienie, na których napisałam różne słówka, z których uczniowie wspólnie układają zdania czy wyrażenia. Mogą to być zasady w klasie czy pytania o wakacje, co tylko chcecie. W wersji prostszej mogą to być same słówka podzielone na sylaby, które dzieci składają w całość.

Bardzo lubię ten swój pomysł i jestem pewna, że spodoba się też moim uczniom. W końcu, kto nie lubi prezentów? ;)