bPhone

Puszki są znakomitym materiałem recyklingowym. Szczególnie polecam puszki po mleku modyfikowanym, gdyż nie mają ostrych zakończeń i są w ten sposób bezpieczne dla dzieci. Właśnie z nich powstały kręgle, o których możecie przeczytać tutaj. Tym razem zrobiłam telefon. Wyszedł świetnie, a co najważniejsze - działa! ;)

Użyłam:

*puszek
*tasiemek do dekoracji
*kleju na gorąco
*gwoździa
*młotka

A zrobiłam go tak:

Zdjęłam z puszek etykiety i obkleiłam je kolorowymi tasiemkami używając kleju na gorąco (to mój najulubieńszy gadżet ostatnio i używam go na potęgę). Na spodach puszek zrobiłam dziury gwoździem i młotkiem i przeciągnęłam sznurek o długości ponad 1 metra. Zawiązałam grube supły, tak aby sznurek nie wyleciał. Gotowe!

Naprężając sznurek można usłyszeć, co druga osoba ma do powiedzenia. Telefon wyszedł czadowo. Spójrzcie sami.

A na zajęciach można go wykorzystać na wiele różnych sposobów,np:

*na przywitanie: Hello, how are you?

*na ploteczki między uczniami w różnych czasach

*na zabawę w głuchy telefon

I wiele innych.

Udanych pogaduszek 😊