W Galerii Arsenał

8 maja wystąpiłam ze swoimi artystyczno-językowymi warsztatami na Festiwalu Książki Artystycznej dla Dzieci w Galerii Arsenał. Tematem warsztatów była The Very Hungry Caterpillar, czyli Bardzo Głodna Gąsiennica napisana przez Erica Carla.

Gąsiennic było bardzo dużo. Były skarpetowe gąsiennice, które można było nakarmić. Była gąsiennica przytulanka, którą można było przeciskać przez dziury w książce. Były gąsiennice, które tworzyły dzieci z drewnianych spinaczy i które później uczestniczyły w gąsiennicowej grze planszowej zrobionej z prześcieradła. Tam pełzając po liściach zbierały papierowe jedzenie i musiały dotrzeć do motyla, który też powstał ze spinacza. A po grze dzieci mogły się same stać głodną gąsiennicą. Robiły sobie zdjęcie z gąsiennicą zrobioną z bristolu i pianki, która miała wycięte oczy. Były jeszcze gąsiennice zrobione z papierowych talerzy, które dekorowały warsztatowe pomieszczenie. Ah zapomniałam o sobie. I ja byłam gąsiennicą, po całym dniu bardzo głodną ;). Miałam opaskę zrobioną z kolorowego technicznego papieru i dekoracyjnych drucików.

To był bardzo ciekawy i pełen wrażeń dzień :) Wiele ciekawych książek, wiele fantastycznych warsztatów z autorami książek umilało weekend festiwalowy. Mam nadzieję, że i ja się do tego przyczyniłam.