A może herbatki?

Tego jeszcze z rolek nie robiłam, a takie proste. Kolorowe filiżanki wyszły cudne i nie mogę się doczekać tea party z dzieciakami. Pomysł zobaczyłam na przefajnej stronce krokotak.com, która ma mnóstwo ciekawych pomysłów, więc możecie zerknąć.

A jak zrobić filiżanki?

Po pierwsze potrzebujemy:

*rolek
*farby/ markerów
*jakiejś tektury do spodeczków

Rolki nacinamy w czterech miejscach. Zaginamy, tworząc spód filiżanki. Ja dodatkowo podkleiłam, żeby lepiej się trzymały, ale nie jest to konieczne. Kawałek rolki z drugiej strony obcinamy, z czego robimy uszko. Malujemy i dekorujemy według upodobań. Z tektury wycinamy kształt spodka, malujemy. I tadam. Filiżanki gotowe.

Poniżej możecie zobaczyć jak praca nad filiżanką wygląda.






A tu już efekty. Czyż nie wyglądają świetnie? Dołożyłam też herbatki zrobione z prześcieradła, pianki i nitki oraz tekturowe ciasteczka. Mniam!