Z cyklu: Zrób sobie grę - fingerprint memory

Moi uczniowie uwialbiają gry pamięciowe, a szczególnie memory. Tym razem stworzyłam dla nich memory z odcisków palców. Pomogła mi w tym jedna z moich ulubionych książek do projektów Ed Emberley's Fingerprint Drawing Book. Pisałam już o niej tutaj. A inne gry memory znajdziecie tutaj i tutaj.

Czego potrzebujemy?

*farby/tusze
*cienkopis (najlepiej ciemny)

Jak to zrobić?

Cienką warstwę farby nakładamy na palec (gruba warstwa farby będzie długo schła i ciężko będzie na niej coś namalować) lub maczamy w tuszu. Robimy odciski, czekamy aż wyschną i dorysowujemy elementy. Ja postanowiłam zrobić osoby wykonujące czynności, gdyż niebawem Present Continuous przed nami.

Zróbcie sami lub na zajęciach. Będzie super zabawa na lekcji!

Uwielbiam stempelkowanie!