Czy słyszy ktoś myszy?

Zwierzęta to mój ulubiony temat na zajęciach. Po pierwsze uczniowie uwielbiają przeróżne zwięrzeta, często mają jakieś w domu a po drugie ilość dodatkowych ćwiczeń na internecie jest naprawdę duża. Ja zdecydowałam się Wam pokazać coś bardzo prostego. Są to myszy z bloku technicznego. Kartkę pocięłam na paski, paski pozginałam. Wyciełam kształt pyszczka, przykleiłam uszy, domalowałam oczy, buzię i przykleiłam piankowe zęby (choć te mogą być po prostu poprzyklejane ze zwykłej białej kartki).
Uczniowie zrobili swoje myszy, niekiedy inne zwierząta i opisywali ich wygląd: My mouse has got big ears and big teeth. Taka mycha może posłużyć jako zakładka do książek lub ćwiczeń do języka angielskiego tak aby praca domowa była zawsze widoczna ;)

Czy ktoś tu jeszcze boi się myszy? :D