Szalone słowa

Co za znalezisko!!! Znalazłam stronę, poprzez którą świetnie można zrobić powtórkę słownictwa lub rozgrzewkę językową. Nazywa sie tagxedo i spodobała się i mi i uczniom. Na stronie można wybrać dowolny kształt i listę własnych słów, które chcemy powtórzyć. Dostępne są też przeróżne zestawy kolorów. Ja wybrałam czarno-biały, ze względu na rodzaj drukarki. Uczniowie mieli dużo zabawy w odnajdowaniu słów, do których podawałam im definicje. Jedno słowo pojawia się wielokrotnie w innej wielkości i czcionce. Kolorowali je i tworzyli niebanalne listy słów. Na zadaniu skupili się wszyscy, nawet najbardziej energetyczni uczniowie ;)

Strona niestety nie działa na wszystkich wyszukiwarkach, ale działa na przykład na Operze. Dzieciaki też odkryły jeden minus, a mianowicie brakowało im kolorów ;)

Co za zabawa!